Moeders mooiste

Mijn mobieltje ging over als een ouderwetse telefoon. Ik nam op.
“Hai. Hy.”, hoorde ik aan de andere kant. Ik hoefde niet eens naar het nummer te kijken om te weten wie het was. Maar een vrouw had een stem als zij, fluweelzacht zonder mierzoet te zijn, een stem voor de liefde en voor de ultieme kreet. Spontaal voelde ik een erectie opkomen.
“Hai Loïs”, beantwoordde ik haar groet. “Je bent er vroeg bij”.
“Ik hoopte je in bed aan te treffen”, ging ze zonder blikken of blozen recht op haar doel af. “En? Lig je nog in bed?”, herhaalde ze zichzelf op een andere manier.
“Ja”, loog ik naar waarheid, want ik wenste nu inderdaad dat ik nog in mijn bed had gelegen in plaats van op de stoptrein naar Ottignies Louvain-la-Neuve te zitten.
“Ik lig naakt in bed”, zei ik, haar de kans niet gevend haar volgende – voorspelbare – vraagt te stellen. “Naakt en hard. Mijn geslacht drukt tegen de matras. Ik beeld me in dat het jouw lichaam is”.
“Ooo”, kreunde ze. Haar stem was lichtjes van timbre veranderd, een van de ontelbare nuances waarnaar ik het nooit moe werd te luisteren, op de loer als ik lag voor de minste variatie, teken en verklikker van haar opwinding.
“Ik ben geil”, zuchtte ze. Ik wist dat haar vrije hand naar haar dijen was gegleden en hoorde de zelfaanraking haast in de manier hoe ze klonk.
Hoe ze er uitzag wist ik slechts uit wat ze me over zichzelf had vrijgegeven.
Rood haar had ze, de kleur van koper, net als dat van de vrouw die op de bank tegenover me zat en deed alsof ze niet meeluisterde. Ik schatte haar halverwege de vijftig, een kwarteeuw ouder dan Loïs. Ik wiste de meeste rimpels en dikte haar borsten aan, want Loïs had naar eigen zeggen zware tieten, waar ze extreem fier op was.
“Ik wou dat je bij me was”. Haar stem klonk zwoel en voor mijn gezwollen geslacht voelden haar woorden echter aan dan de meest lichamelijke aanraking.
“Ik ben bij je.”, trachtte ik haar van mijn aanwezigheid te overtuigen. “Voel je de druk van mijn geslacht niet tegen je buik? Voel je mijn kracht niet? Voel je niet hoe ik mijn lippen achterna zoen, tussen de geul van je borsten, die je tegen mijn wangen aankneedt, langs je middenrif en het putje van je navel, naar de scheiding van je benen.”
“Mmm ja, je bent er helemaal ja. Ik kruis mijn benen rond je nek en trommel met mijn hielen ongeduldige deukjes in je rug. Je wangen voelen ruw aan en hun aanraking is rasperig tegen de zachte huid van mijn dijen. Ik voel je adem tegen mijn kut.”
“Kom op mijn gezicht zitten. Toe”
“Jaaa. Je hoofd op het kussen van mijn dijen. Ik kijk op je neer van tussen mijn tieten. En tast met een hand achter me naar je stijve lul”.
“Ik zuig vurig op je kut en naarmate ik mijn lippen; mond en tong verzadig met het sponzige weefsel van je geslacht, vult mijn pik zich in je hand”.
“Oh Rudi. Je bent verschrikkelijk groot en hard. Ik wil ook op je zuigen. Ik draai me om en kom bovenop je liggen”.
“Pijp me Loïs. Asjeblief. Je mond is zo warm en gul. Ik kijk tegen je kont aan. Je billen zijn magnifiek. Ik kneed ze met beide handen terwijl ik op je kut blijf zuigen. Het is alsof ik in water bijt, zo nat ben je.”
“Je lul is jammie. Ik weet niet of ik je eerst wil likken of in de vlezige knop van je eikel bijten.”
“Bijt maar. Zachtjes. Niet te hard. Je maakt me gek. Je kontgaatje daagt me uit terwijl ik op je schaamlippen sabbel. Langzaam masseer ik een knokkel voorbij de weerstand van je kringspier”.
“Jezusmina. Ik ben zeiknat. Ik kan niet meer. “
“Wil je neuken?”, vroeg ik terwijl ik de vrouw tegenover me onbeschaamd in de ogen keek.
“Jah”. Dat was Loïs. “Ik wil je in me. Naai me. Je weet hoe ik het wil”.
Dat wist ik.
“Neen. Ik wil je achterlangs nemen.”
“Toe nou asjeblief. Ik wil je zien wanneer je me neukt.”. Terwijl we in werkelijkheid honderden kilometers van elkaar verwijderd waren en we elkaar enkel in onze verbeelding zagen.
“Doe dat voor me. Mooi ja. Op handen en voeten. Ik plaats mijn handen op je billen en penetreer je”.
“Ooooooo. Duw helemaal door”.
“Neen, kijk niet over je schouder. Kijk recht voor je uit. In de spiegel voor je.”
“O ja. Lekker. Ik zie hoe mijn tieten schommelen telkens je in me stoot, tot in het diepste van mijn schoot. Ik herken mezelf niet meer. Ben ik dat? Mijn gezicht is helemaal vertrokken van het genot. En jij Rudi? Ben jij dat? Ben ik het die je zo doet kijken?”.
“Ja. Ook ik herken me niet langer. Het is alsof je kut de spieren in mijn gezicht beheerst. Ik hoor je stem echoën en vibreren in mijn lul, in mijn eikel, in je.. Steunend op je ellebogen breng je een arm onder je lichaam. Met je vingertippen streel je je klit.”
“Ik ben zo heet. Ik wou dat ik in je ballen kon knijpen. Zijn ze gezwollen Rudi? Staan ze op ontploffen van je zaad?”
“Voel je dat niet als ik ze tegen je billen aanduw, als ik mijn pik in je stoot?”
“Jajaja”, klonk het staccato.
. Ik zet mijn duimnagels tegen elkaar aan je kontgaatje”.
“O mijn anus schrijnt. Kon je maar overal zijn. In mijn mond, in mijn kont, in mijn kut”
Mijn fantasie stokte even. Toen zij weer.
“Ik wil je op me nu. Ik wil je gewicht op me voelen terwijl jij in me bent.”
“Draai je om. Ja. Je bent prachtig. Loïs. Je haren, je lippen, je borsten. God, je borsten. Ik wil je tussen je tieten neuken.”.
“Neen. In me. Ik wil vergeten hoe het is je niet in me te hebben. Jaaaaaa. Helemaal. Je bent overal Rudi. Je eikel jeukt in mijn tepels. Je zaad bruist in mijn aders. Neuk me. Naai me. Fok me.”
“Je gaat zo komen schatje”, moedigde ik haar aan. “Kom asjeblief”.
“Jaaaaaaaaaa. Ik kooooooooooooooom.” Haar stem vervaagde in een klaaglijke zucht.
En dan was er wild gehijg.
En dan opnieuw haar stem. “Oh Rudi. Ik ben gekomen. “
“Dank je”, zei ik. En dat meende ik. Ik vond het zalig haar te horen terwijl ze kwam en me te focussen op de klank van haar stem.
Het gesprek bloedde vrij snel dood daarna. We hadden elkaar nooit veel meer te vertellen na haar orgasme. Seks was het enige wat ons verbond. Zij was een vrouw. Ik een man. Zou ik haar ooit lijf aan lijf neuken, vroeg ik me af terwijl ik mijn zaktelefoontje dichtklapte. Ik wist het niet.

“Is ze klaargekomen?”. Ik keek op en zag mijn medereizigster aan.
“Andermans conversatie afluisteren. Foei. Foei”, zei ik, haar in scherts vermanend.”
“Ik vroeg je wat. Is ze gekomen?”
“Ja”
“Heb jij geen zin om te komen?”
“Neen”, antwoordde ik. “Eigenlijk niet. Ik geniet van mijn erectie. Van het gevoel hard te zijn.”
“Laat je anderen meegenieten? Of hou je hem liever voor jezelf?”
“Ik blijf graag hard”
“Bang om je te laten gaan? Of bang dat je hem niet meteen weer overeind krijgt?”.
Ik lachte met de verwaandheid van mijn jeugd.
“Je begrijpt me niet. Als ik eerlijk mag zijn, beleef ik meer plezier aan mijn erectie dan aan mijn orgasme. Dan is het over. Ik heb liever dat het duurt. Soms uren. En met een stijve over straat te lopen.”
“Wind het je op als vrouwen je opwinding zien?” Ze sloeg de ogen neer en keek onbeschaamd naar mijn kruis. Ik volgde haar blikken. Onder de harde stof van mijn spijkerbroek tekende mijn geslacht zich overduidelijk af. Ik had inderdaad een joekel van een stijve.
Ze keek me opnieuw aan.
“Ja”, zei ik.
Zij zei niets, maar volstond ermee haar benen te ontkruisen en opnieuw te kruisen, een gebaar dat woorden overbodig maakte

“Waar ga je naartoe?”, vroeg ze. Of had ze “Waar wil je naartoe?” gevraagd.
Ik antwoordde niet, maar klapte mijn mobieltje opnieuw open. Ik had het nummer niet in het geheugen, maar via 1207 was die klus snel geklaard. “Guestrooms Guillaume Tell”, hoorde ik aan de andere kant. Tell was een kiosk in Zwitserse stijl, die uitkeek op het prachtige meer van Overijse-Genval. De volgende stop van de trein overigens. Vandaar.
“Hai Catherine”, zei ik. “Heb je soms een kamer vrij?”
Ze klonk blij me te horen.
“Voor wanneer vroeg ze?”
“Vanmiddag en vannacht”
“Hoe laat kom je aan”
Ik keek op mijn polsuurwerk. “Over een kwartiertje ben ik er al.”
“Ben je alleen?”
“Of ik alleen ben?”, herhaalde ik de vraag terwijl ik mijn medereizigster aankeek.
Ze leek even te twijfelen, maar toen ze de onzekerheid zag die daar het resultaat van was, brak haar gezicht open in een brede glimlach. “Neen,” schudde ze het hoofd ontkennend.
“Neen”, zei ik.
“Oh!”. In Catherines stem klonk de medeplichtigheid van een oud-minnares door.
“Ken je haar al lang? Je moet me alles over haar vertellen straks.”
“Dat zal moeilijk gaan. Ik heb haar pas leren kennen.”
“Jij duivel. Je komt dus bij me om te neuken.”. Haar stem was schor geworden. Ze was heet. Spijtig genoeg kon ik niets voor haar doen. Vandaag toch niet.

Een kwartiertje later stonden we voor de deur. Van de straatkant gezien was de chalet een blinde muur, maar dat was bedrog want de kiosk lag vlak aan het water en éénmaal binnen had je het prachtigste zicht.
Catherine zoende me vluchtig op de wang, terwijl ze over mijn schouder naar mijn metgezellin keek. “Ze is oud genoeg om je moeder te zijn”, fluisterde ze me in mijn oor. “Anderzijds. Ik wou dat ik er op haar leeftijd ook zo goed uitzag. Ga je haar meteen neuken?” Ik kuste haar terug en zei met klemtoon “Ja”. Ze zuchtte en vroeg met nauwelijks verholen verlangen “Wanneer gaan wij nog eens …?”

Gelukkig moest ik daar niet op antwoorden, want ik hoorde mijn metgezellin vragen. “Wat zijn jullie daar aan het konkelfoezen? Soms over mij aan het praten?”
“Ik zei dat we naar onze kamer gingen”.
“Ja. Onmiddellijk. Om te neuken.”. Ze zei het tegen mij, maar het was duidelijk voor Catherine en als een uitdaging bedoeld, alsof ze wou zeggen “En, heb je daar iets op aan te merken?”
“Wat ben je heerlijk brutaal”, zei ik.

“Denk je?”, vroeg ze me toen ze zich luttele minuten later voor me aan het uitkleden was. Ze had bij het binnen komen meteen de gordijnen opzij getrokken en de ramen open gezet want het was broeierig warm in de kamer. Maar dat betekende ook de mensen op het meer bij ons naar binnen konden kijken.
“Denk je heus dat ik brutaal ben?”, vroeg ze terwijl ik én de zeilers én de roeiers op het water konden zien hoe ze zich uitkleedde. Maar ze mocht ook gezien worden.

Ze was inderdaad niet jong meer. Maar ik hield van een lijf met geschiedenis en met een achtergrond van minnaars, die allemaal hun sporen hadden nagelaten, zoals ook ik haar op mijn beurt zou tekenen. Ondanks het onmiskenbare verval waren haar borsten nog stevig, op het ietwat rimpelige zonverbrande vel bovenaan de V-vormige geul tussen haar tieten na. Hoeveel handen hadden die borsten al gestreeld? Hoeveel lippen op die tepels gezogen? Hoeveel vingers de verweerde huid van haar dijen en billen gestreeld? Ze sloeg haar ogen niet neer onder mijn vorsende blikken, maar keek me aan met de zelfverzekerdheid van een vrouw die al veel en door velen was bemind en nog zou bemind worden. Ik was noch haar eerste noch haar laatste lief.

Neen, ze was niet jong meer. Maar zij stelde mijn jeugd duidelijk wel op prijs, zag ik aan haar toen ik voor haar naakte ik stripte. “Je bent jong, zo jong”, zei ze ontroerd, terwijl ze op me afstapte, maar zonder enige heimwee. Ze bleef vlak voor me staan en drukte de binnenkant van haar onderarm tegen mijn opgerichte geslacht aan, de pols tegen de paarse knop. Ik voelde haar hart in mijn eikel kloppen. Ze schoof dichterbij, zodat ik de aanraking van haar lichaam voelde: haar borsten tegen mijn borst, haar buik tegen mijn pik, zachtjes wrijvend. Ze rilde van anticipatie.

En dan zoende ze me. Niet op de mond echter, maar op mijn hals, mijn schouders en mijn borst, zichtbaar genietend van mijn masculiene geur en van de gespierde soepelheid van mijn huid. Ze zoog hard op mijn tepels, ze uitlokkend met haar spitse tong en nog spitsere tanden. Mijn pik groeide naar haar toe en had reeds de vorm van haar lippen aangenomen voor ze haar mond rond mijn eikel stulpte. “Mmmm. Wwekker”, bracht ze moeizaam uit, haar wang bol en vervormd als door een wanstaltig abces. Ze vergenoegde er zich eerst mee op me te zuigen en slokte mijn lul pas na een tijdje verder naar binnen om me te gaan mondneuken. Ze had mijn pik een eind doorgeplooid en schoof haar lippen ritmisch over en weer als de strakste kut, me in de ogen kijken langs de helling van mijn geslacht. Nauwelijks een uur had ze voor me gezeten op de trein, een onbekende zoals zoveel mensen wiens pad even het jouwe kruist en die je slechts een vluchtige gedacht gunt. En nu zat ze naakt aan mijn voeten, haar tieten zachtjes deinend terwijl ze me pijpte.

“Ga op het bed liggen”, kreunde ze nadat ze mijn geslacht tegen mijn buikwand had laten floepen. Mijn schacht glom van haar mondsappen. Mijn eikel spon haast onzichtbaar spinrag van geildraden. Of was het speeksel?

Ik vleide me op mijn rug op het reuzengrote bed. Zij was tussen mijn benen komen knielen, haar wijdse kont in de lucht. Ze had haar vingers om mijn schacht gelegd en vuistte me ongenadig, een sympathiekreun slakend telkens het scherp van haar hand loeihard neerkwam op mijn kwetsbare ballen. Ik liet mijn mannelijke fierheid varen en kreunde geestdriftig mee. Mijn schouders gesteund door de hoge kussens staarde ik verliefd naar mijn pik, die ze de hoogte in richtte had terwijl ze hem aftrok. Ik was enorm gezwollen. Zij had haar hand verlegd naar de basis van mijn lul en gaf vinnig beetje over de hele lengte van mijn lid. Ze moest zich echt bedwingen om niet hard door te bijten, zo verlekkerd keek ze. Vervolgens gaf ze met haar tong lange halen langs mijn schacht, met haar tong telkens tegen de richel van mijn eikel aantikkend. Er gingen verrukkelijke lustscheuten door me heen, de onmiskenbare boodschapper van mijn orgasme. “Maak me klaar asjeblief. Maak me klaar”, smeekte ik.

Ze stopte onmiddellijk. Even meende ik dat het te laat was en dat ik zou spuiten, maar de crisis ebde net voor het hoogtepunt weg. Ze kwam met haar volle gewicht op me liggen. De druk van haar lijf deed haar tieten uitdeinen over mijn borst. Haar gezicht bevond zich vlakbij het mijne en ik kon haast haar adem proeven toen ze sprak. “Ik dacht dat je liever hard bleef”, tartte ze me.

Ik zweeg. Daar was het enige wat ik kon doen. Zij drong niet verder aan en gaf me haar tong. We likten elkaar met open mond terwijl zij zich behendig manoeuvrerend achterwaarts over mijn pik schoof. Door haar kutspieren samen te knijpen, maakte ze het verlies aan strakheid meer dan goed. Mijn vel werd over de hele lengte van mijn geslacht afgeschorst. Het was zo verschrikkelijk lekker dat ik bijna een hap uit haar gezicht had genomen.

Zij gaf me een laatste lik over de tip van mijn tong en rechtte dan haar bovenlichaam, zich met strekkende armen afzettend tegen mijn schouders. Ze was prachtig zoals ze bovenop me zat en volgde mijn ogen met haar handen terwijl ik haar bekeek. Van haar dijen, waar mijn pik obsceen in haar stak, over haar middel dat ze iets slanker tekende, en haar borsten, die ze gullere contouren gaf, naar haar gezicht. Ze trok haar schouders naar achter, zodat haar boezem nog meer naar voren stak, kwintessens van vrouwelijkheid. Haar armen gingen nog verder de hoogte in, tot boven haar hoofd. Ze trok de haarpinnen die kruislings in haar haar staken er uit en schudde het in een rossige waterval los over haar schouders en rug. Haar haren leken me te jong voor de zwaarte van haar achterwaarts getuimelde kin en de rimpels rond haar ogen en mond. Een seconde lang was het alsof ze een pruik droeg. Maar die bizarre indruk was snel voorbij en weer was ze één.

“Ik ga je neuken”, zei ze eenvoudig terwijl ze op me neerkeek. En reeds had ze zich in beweging gezet. Naarmate ze zich over me liet zakken, trok ze haar kutspieren steeds nauwer samen zodat het vel van mijn lul gestroopt werd en ik de zaligste pijnen te verwerken kreeg. Ze neukte me langzaam, met het geduld van haar leeftijd en haar borsten sloegen ze trage lome kadans tegen haar bovenlichaam. Ze liet zich niet onzacht op mijn ballen neerkomen, maar liet haar billen er over heen draaien wanneer ik helemaal in haar zat.

Ze was nog prachtiger in mijn ogen nu de penetratie mijn zintuigen op het scherpst zetten.
“Je bent mooi”, zei ik.
“Mmmm”, knikte ze, haar handen onder haar borsten leggend. Maar het was niet mij dat ze sprak en het was niet naar mij dat ze keek. Ze keek recht voor zich uit, naar het meer. “Kijk maar”, riep ze door de openstaande ramen. “Kijk maar naar me. Kijk maar hoe ik neuk”. En meteen liet ze zich van de hele lengte van mijn pik schuiven, het trillende lid met één hand omknellend. Mijn schacht was glibberig van haar sappen, en de eikel was haar zwart aangelopen, alsof ie een beroerte nabij was.

“Mooi hé?”, zei ze, nog steeds voor zich uitpratend, en liet mijn lul dan met schroefwentelend bekken in zich verdwijnen. En toen sloeg ze de ogen neer en was haar aandacht weer bij mij. “Ik voel je helemaal in me, jij lekker ding”, kreunde ze met nauwelijks onderdrukte wellust. Haar scherpe nagels krasten over mijn borsten en buik, alsof ze op haar beurt in mijn vlees wou dringen. Ze schoof omhoog tot enkel nog de richel van mijn eikel bleef haken achter de nauwe flessenhals van haar kut. Haar gezicht gloeide, verlicht door inwendig vuur. Haar trekken verhardden zich, de lippen samen genepen tot twee dunne lijnen.

“Fuck you”, vloekte ze me toe en ramde haar kut over mijn pik.
“Fuck you. O jaaa. Fuck you”, klonk het opnieuw. En weerom joeg ze haar kut over mijn pik. Haar billen smakten hard tegen mijn ballen en haar tieten trilden als geile gelei van de weerslag. Ze was ontketend nu, en haar haren geselden haar wangen en schouders met dezelfde razerzijn als die waarmee haar billen mijn ballen teisteren. God, wat hield ik ervan door deze vrouw geneukt te worden.

We zweetten overdadiger als in de verschroeiendste zon en onze lichamen baadden in een soepele glans. Van de inspanning was haar haren kletsnat geworden. Het plakte deels in pieken tegen haar verhitte wangen en wanneer ze neerkwam spatten de druppels water van de uiteinden af. Ze was haar klit gaan strelen met gestrekte vingertippen terwijl ze me neukte. Het was lang geleden dat ik een vrouw nog met zoveel onvervalste vreugde van seks had zien en horen genieten. Af en toe brak ze van pure vreugde in gelach uit en gaf ook met woorden blijk van haar geestdrift.
“Dit is zo verschrikkelijk lekker.”, kreunde ze, zich kortstondig vooroverbuigend om me op de lippen te kussen. “Jij bent zo verschrikkelijk lekker. Ik denk dat ik je straks met huid en met haar op ga eten. Maar eerst wil ik komen. Maar eerst wil ik dat jij komt”.

“Mmmm ja”, bracht ik moeizaam uit. “Samen met jou”.
Haar vingers vermenigvuldigden zich rond het kwilzilveren druppeltje van haar klit en ze ging me indien mogelijk nog harder tekeer. Mijn pik was rauw en via de blootgelegde zenuwuiteinden voelde ik haar kut in de verste hoeken van mijn lichaam woekeren. Ik zette me schrap, kromde mijn tenen tot er een kramp in me voer, en toen kwam ik. Met haar.

Ondanks de zeldzame intensiteit van mijn orgasme, ging ik haast nog meer op in het hare. Nooit raakte ik uitgekeken op een vrouw die komt. Ook op haar niet. Zeker op haar niet. In de climax bevroor haar gezicht in een afzichtelijke grijns van verbazing en ongeloof, en daarna, toen de ondraaglijkheid van het genot afnam en loomheid werd, ontspande haar gelaat zich en zag ik de jaren van haar afvallen. Haar huid leek jonger, zachter, gladder, haar rimpels tijdelijk gewist door het plezier.

Bevredigd wentelde zich van me af en kwam ze naast me liggen, haar heup aan mijn heup. Maar ze trok zich niet terug in zichzelf na het orgasme. Neen. Ze draaide zich op haar zij en keek me aan, steunend op haar elleboog, haar vrije hand liefdevol op mijn geslacht, verslapt maar nog steeds zwaar.
“Dat was geweldig. Jij was geweldig”, zuchtte ze met dikke tong.
Ik keek haar aan.
“Wie ben je toch?”, vroeg ik. “Hoe heet je?”, alsof ik het genot een naam moest geven.
“Wil je dat echt weten?”
Ze kwam schuin over me heen liggen zodat ik de zachte druk van haar zware borsten voelde.
En net voor ze me in de oorschelp beet, fluisterde ze “Ik ben Loïs’ moeder”.

Plaats een reactie